Hold styr på tiden digitalt

Forfatter | Skrevet ierhverv, Økonomi No comments

Dette indlæg er et betalt indlæg - det indeholder betalte links.

Det kommer næppe som en overraskelse, at den digitale tid har indhentet os. Det gælder både den måde vi kommunikerer på og den måde, hvorpå vi håndterer, administrerer og ikke mindst strukturerer vores hverdag. Lige præcis det sidste er især interessant, for hvad enten vi er på arbejde eller til fritidsaktivitet er strukturering og planlægning af tiden vigtig. På arbejdsmarkedet findes der ekstremt mange måder at gøre dette på, og i årtier har Excel været arbejdsgiverens bedste ven – det samme gælder i øvrigt ansatte der bliver målt på performance kontra tid – her tænker vi naturligvis på salgspersoner.

Nu er det dog blevet lettere end nogensinde før. For ikke nok med at tiden kan registrerets digitalt, så er det lettere end nogensinde før, konstant at holde sig opdateret. Det skal via en tidsregistrerings app. En af de mere kendte af disse på markedet er fra Eazyproject – med deres tidsregistrering software system kan du simpelt og hurtigt indtaste timeforbrug, kørsel, udlæg, rejseudgifter m.m. Softwaren er baseret på den nyeste teknologi og giver altid medarbejderen den bedste og hurtigste bruger-oplevelse. Det vigtigste her er, at brugerne altid har adgang til at registrere tid – selv når de er offline, og det har de her.

Der er stort set altid et differencieret formål med at registrere tid – det kunne f.eks. være i forbindelse med viderefakturering eller som direkte dokumentation til chefen eller kunden. Men også i forbindelse med udbetaling af løn, kan denne software vise sig at være nyttig. Dette kræver dog en direkte integration til virksomhedens løn- eller finanssystem. Det vigtigste for alle internt i virksomheden er, at softwaren er nem og hurtig at anvende – selv ved mange opgaver og stor kompleksitet.

Smid en kommentar