Salget af julesweaters steg voldsomt i 2018 – hvorfor?

Forfatter | Skrevet iOnline No comments

Dette indlæg er et betalt indlæg - det indeholder betalte links.

En af de helt store trends i 2018 var de klassiske julesweaters. Nogle synes de er det grimmeste i verden, andre synes de er hyggelige og behagelige, og andre synes bare de er søde eller pæne eller sjove. Motiver med klassiske strik mønstre, eller motiver af rodulf med den røde tud, der findes et hav af forskellige typer julesweaters.  

Hvorfor blev det så populært i 2018? 

Grunden til at julesweaterne fik en renæssance i 2018, skyldtes blandt andet et par unge gutter, der startede webshoppen jule-sweaters.dk op. De forstod nemlig at gøre julesweateren trendy igen, og at sælge produktet på den rigtige måde. Deres udvalg af julesweaters var også grunden til salget var så stort. De havde alt fra de klassiske motiver til motiver med Donald Trump der siger “Make christmas great again”.
De har kollektioner til både mænd, kvinder og børn, så hele familien kan have hver deres sweater. 

Fik superligaklubber med 

De blev overrasket over den store efterspørgsel på trøjerne, selvom de havde bestilt 4000 hjem, havde de udsolgt da det blev jul.
En af årsagerne til det, var at de lavede specialdesignet julesweatere til superligaklubberne AGF, AAB, FC Midtjylland, Brøndby og FCK. Det gav nemlig stor eksponering da klubberne delte det på deres Facebook sider og blev vist på tv.
De har ladet sig inspirere af England, hvor julesweaterne allerede var populære, og hvor mange af de helt store klubber, havde deres egen designet julesweater, og det er der stor succes med, som det så heldigvis også har herhjemme. 

Bliver 2019 ligeså godt for salget 

Ifølge mændene bag jule-sweaters.dk vil trenden med julesweaters og fortsætte i 2019. Så længe de kan lave relevante og morsomme motiver, samtidigt med at have de klassiske hyggelige motiver, så alle kan få en julesweater de bryder sig om, samtidigt med at kvaliteten er i top og de er behagelige at have på. 

Smid en kommentar