Trådløs lyd hjælper B&O

Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle hyperlænker er derfor betalte hyperlænker.

At B&O er en virksomhed, der har deres at kæmpe med, kommer nok ikke som den helt store overraskelse for særlig mange. De gamle, danske, stole mastodont har kæmpet meget med at deres produkter ikke nødvendigvis på kvaliteten er længder foran konkurrenterne, og i langt de fleste tilfælde er blevet overhalet indenom. Samtidig er deres design heller ikke altid så banebrydende, som det tidligere var tilfældet.

I længere tid har de da også kæmpet gevaldigt med med økonomien og har præsteret det ene underskud efter det andet, hvor de har nærmest har kæmpet med hinanden om at være størst. Nu begynder der dog at være en hel del fremgang at spore for Stuer virksomheden, og det kan de især takke trådløs lyd for.

De præsenterede for et par uger siden et resultat der lød på et underskud på 198 millioner, hvilket naturligvis på ingen måder er imponerende. Ikke desto er det ganske imponerende, da underskuddet var på 807 millioner, hvilket gør det til en betydelig fremgang.

Omsætningen lød på godt 2,6 milliarder, og ud af dem var tæt på en milliard B&O Play, hvilket udover hovedtelefoner også tæller trådløse højtalere, hvor de generelt har fået rigtig godt fat i markedet og har bevist, at B&O altså ikke bare er noget der hører fortiden til, men også er en del af nutiden og forhåbentlig også fremtiden.

Billedet kommer fra Livingoodies.dk der forhandler Beoplay
Billedet kommer fra Livingoodies.dk der forhandler Beoplay

Billedet herover er Beoplay 1, som B&O har udtalt har været deres hurtigst sælgende produkt til dato med 50.000 solgte enheder på en måned, hvilket gør det meget klart, at det er fremtiden for B&= at tænke i nye baner i stedet for at hænge sig i de gamle dyder, der i sin tid gjorde dem til den store virksomhed de er i dag.

Skriv en kommentar